pondělí 29. srpna 2016

Perfektní stín TAG


1. Stín s nejlepším balením?
Stín s nejlepším balením jsem vybrala Color Tattoo od Maybelline protože je to takové praktické hezké šroubovací a líbí se mi stíny v balení "zespodu"  :D a tím jak jsou kulaté a placaté se hezky skladujou vedle sebe.



2. Stín s nejlepší pigmentací?
Vybrala jsem si tyto dva mono stíny od Gabriella Salvete. První je starorůžovo červená s trochou třpytek a druhá je šedočerná se třpytkama. A pigmentace je opravdu skvostná. 


3. Nejkrásnější barva stínu?
Jednoznačně Liquid Metal od Catrice v odstínu Under Treasure. Krásná metalická champagne barva. Nádherná a nedám na ni dopustit. Můžete vidět, že ho používám opravdu často :D





5. Největší zklamání?
Nenašla jsem žádný mono stín, který by mě zklamal, tak jsem prohrabala paletky a našla tuto od Essence All About Chocolates. Příšerná paletka. Pigmentace nulová. Tato paletka je absolutně naprd. Nevím co s ní budu dělat.
 Tady jsem vyfotila "pigmentaci" a to jsem na to musela hodně tlačit. Bohužel. Ty odstíny vypadají moc hezky, těšila jsem se na ně, ale pracovat se s nima opravdu nedá.

6. Nejlepší název stínu?
Automaticky jsem sáhla po stínech od Catrice, ale překvapivě nebyly tak originální jako třeba názvy odstínů pro laky na nehty. Takže jsem musela stíny pořádně prohrabat a objevila jsem tuto limitku Urbaniced od Essence a název odstínu je For city kitty's only! 


7. Nejméně používaný stín?
Tuto kategorii vyhrál stín od Rimmelu, odst. Plum Romance, který jsem kupovala ve výprodeji. Použila jsem ho max jednou, jestli vůbec. Nevím, nějak mě neláká ho použít, vždycky sáhnu po jinších :/ 





8. Nejvíc používaný a milovaný stín?
Viz otázka č. 4. Nejlepší stín ♥


1 komentář: