pátek 2. září 2016

Letní TAG


1. Oblíbený bronzer na léto?

2. Oddychuješ na lehátku na tropickém ostrově. Co piješ?
Obyčejnou vodu s ledem. V létě je nejlepší obyčejná voda + je vedro jako prse = s ledem. Asi jste čekali nějaký koktejl, co?



3. Oblíbený produkt na rty?
Výborné aplikování na rty, že nemusím do ničeho šahat a nemám zalepené prsty. Krásně voní a je v mnoha různých příchutích. Ano, je dražší než třeba obyčejný balzám za 29kč, ale vydrží dlouho a pro mě je prostě praktičtější.

4. Bazén nebo pláž?
Nemám ráda léto, nemám ráda horko a u moře už jsem byla asi 569781x, takže volím bazén protože je z tama kratší cesta do baráku a nejsem celá zalepená od soli. B-)

5. Jaký je tvůj must-have produkt na úpravu vlasů v létě?
Gumička. Culík. V létě nic víc. 

6. Opalování na slunci nebo fake? 
Ani tak, ani tak. Mám sluneční alergii, takže se slunci všeobecně vyhýbám. (upír)

7. Oblíbený letní lak na nehty?
Chválí mí ho všichni. V zimě ho nenosím protože to není ono. Ale to kouzlo spočívá v tom, že když na něj posvítí slunce.. tak je to naprosto něco úžasného. Ten lak bije do očí, ale přitom je tak jemný. 

8. Nějaká letní tradice?
Nevycházet z domu :) jenom když je škaredě. Vím, zní to hrozně, ale já prostě to léto snáším hodně špatně. V Chorvatsku minulý rok se mi stalo něco hrozného, celou dovolenou jsem měla pokazenou a už nikdy na žádnou k moři nepojedu. Možná v zimě. 

9. Oblíbená letní vůně?
Když se řekne léto, tak si vybavím Ocean Lounge od Escada. V zásobě mám ještě dva flakonky :)

10. Oblíbené grilované jídlo?
Rajčata a kuřecí maso.

11. Jaký je tvůj oblíbený vodě odolný produkt?
Žádný nepoužívám. 

12. Nějaké plány na dovolenou?
Už jsem byla v Barceloně v půlce července.

2 komentáře: