sobota 6. srpna 2016

Filmová recenze: Sin City - město hříchu

Akční/Krimi/Thriller
USA/2005, 124 min
Režie: Robert Rodriguez
Hrají: Jessica Alba, Bruce Willis, Alexis Bledel...
80% na ČSFD
Moje hodnocení: ****

 Čtyři vzájemně propojené povídky kromě protagonistů spojuje prostředí titulního Města hříchu, jímž je korupcí prorostlé Basin City.





Jeden z mála komiksových filmů které jsem viděla a kupodivu mě nenudil. Prostředí je zajímavé, super hlášky, bizarní postavy a koncept historek mi sedl. Nejvíc se mi líbla historka s Brucem Willisem (samozřejmě). Skvělý film. „Starej chlap umře, mladá holka bude žít. Férovej obchod.“

Ocenění: MFF Cannes - Robert Rodriguez (Umělecko-technická cena "Vulcain" udělovaná Nejvyšší technickou komisí obrazu a zvuku)

Podobné filmy: Spirit (2008)

Žádné komentáře:

Okomentovat