neděle 7. srpna 2016

Letní čtení

FARMA - Tom Rob Smith
Daniel je přesvědčen, že jeho rodiče si po odchodu z Londýna užívají klidný důchod na odlehlé farmě v matčině rodném Švédsku. A pak mu jednoho dne zatelefonuje otec. „Volám kvůli matce… Není v pořádku… Fantazíruje – vidí hrozné, hrozné věci.“ Daniel si okamžitě zarezervuje letenku do Švédska, když vtom má další hovor. „Tvůj otec s tebou už určitě mluvil,“ ozve se matčin hlas. „Všechno, co ti ten člověk řekl, je lež… Počkej na mě na Heathrow…“ Daniel je zničehonic nucen rozhodnout se, komu věřit.
Žánr: detektivka
Rok vydání: 2014
Počet stran: 320
Moje hodnocení: ****

Knížku jsem dočetla včera a na konci jsem z toho byla vážně rozhozená. Napínavý příběh, až do úplného konce nebudete vědět co si myslet. Doporučuji čtenářům, které mají rádi zápletky a napínavé čtení. 



___________________________________________________________

BOHYNĚ V DOMÁCNOSTI - Sophie Kinsella
Samanta je šikovná londýnská právnička. Pracuje od rána do večera, nemá žádný soukromý život a zajímá se pouze o to, jak se stát ve své firmě společníkem. Baví ji práce pod tlakem a napětí. Dokud jednoho dne neudělá chybu. Tak velkou, že ji stojí kariéru. Najednou se jí zhroutí svět. Samanta uteče z kanceláře, nastoupí do prvního vlaku, na nějž narazí, a najednou se ocitne na naprosto neznámém místě. Zazvoní u velkého a krásného domu, aby si vyprosila prášek na bolení hlavy, ale tam si ji spletou s hospodyní, která má u nich nastoupit. Vůbec netuší, že zaměstnali právničku s IQ 158 a s diplomem s Cambridge a Samanta nemá zase ani zdání, jak se peče v troubě.
Žánr: román pro ženy
Rok vydání: 2005
Počet stran: 343
Moje hodnocení: ****

Příjemné čtení u kterého nechybí humor. Doporučuji pro ty, kteří si chtějí odpočinout a zasmát se u pohodové knížky. Hlavní hrdinka je perfektní a donutí vás číst až do konce.
_________________________________________________________

HUNGER GAMES: Aréna smrti - Suzanne Collins
V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games - zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život.Šestnáctiletá Katniss chce zachránit svou sestru, která byla vylosována, a nabídne svou účast dobrovolně.

Žánr: Sci-fi a fantasy
Rok vydání: 2008
Počet stran: 328
Moje hodnocení: ****

Kniha čtivá, já jsem ji přečetla jedním dechem. Četla jsem ji tedy ještě předtím než jsem viděla film. Děj strhující a filmové zpracování není vůbec špatné.

Žádné komentáře:

Okomentovat