úterý 9. srpna 2016

Moje oblíbené seriály - 1. část

Dneska vám představím mé oblíbené seriály. Jelikož jsem seriálový maniak, tak těch seriálů bude hodně. Seriály budou seřazeny abecedně. 

2 SOCKY

komedie, USA, 2011, 75%
Hrají: Kat Dennings, Beth Behrs..
Moje hodnocení: ****
Kde jsem: 2x11

Příběh se odehrává v New Yorku a zaměřuje se na dvě servírky. Max pochází z chudé rodiny. Caroline se sice narodila do bohatství, ale opustilo ji štěstí a tak se musí živit jako servírka v brooklynské restauraci. Tyhle dvě se rychle skamarádí a vysní si společnou kavárničku.

Výborný seriál. Hlášky úžasné. Hlavní představitelky jsou krásné a sympatické, ale vedlejší postavy nijak nezaostávají. Druhá série mi přijde kapánek míň zábavnější, takže uvidím jak se to bude vyvíjet dál. 


___________________________________________________________________________________

90210

drama, USA, 2008, 43%
Hrají: Shenae Grimes, Jennie Garth, Shannen Doherty
Moje hodnocení: ***
Kde jsem: 1x03 (jedu odznova)

Hlavními postavami seriálu jsou Annie Mills a její bratr Dixon. Právě jejich očima se budeme dívat na život a jednotlivé příběhy na staré známé adrese. Annie hraje Shenae Grimes, bráchu Dodona pak Tristan Wilds. Oba hned první den na střední škole West Beverly Hills pochopí, že už nejsou v Kansasu.

Mě ten seriál prostě baví, i přes to nízké hodnocení. Začala jsem se na to dívat když mi bylo asi 11? Nedávno jsem propadla nostalgii a musela jsem se na to dodívat.

Související seriál: Beverly Hills 90210 (1990)
Podobné seriály: O.C. (2003), Super drbna (2006), Smetánka (2008)
________________________________________________________________________

BATESŮV MOTEL

drama, USA, 2013, 78%
Hrají: Freddie Highmore, Vera Farmiga, Max Thieriot
Moje hodnocení: ***
Kde jsem: 1x07

Příběh se neodehrává ve smyšleném kalifornském Fairvale, nýbrž ve fiktivním oregonském pobřežním městečku White Pine Bay. Tam přijíždějí čerstvě ovdovělá Norma Batesová s šestnáctiletým synem Normanem a zabydlují se v motelu, který Norma koupila z manželovy pojistky a kde chtějí oba začít nový život.
Norman se seznamuje se spolužačkami Bradley a Emmou a Norma zase poznává především místní představitele zákona, šerifa Romera a jeho zástupce Zacka. Norman působí navenek normálním dojmem, ale je z něho cítit všudypřítomné napětí a jeho vztah k matce je přinejmenším zvláštní. 

Zdařilý výběr herců a atraktivní námět. Zatím jsem u první série, takže k seriálu nemůžu moc říct. Ale Vera je fakt skvělá!

Související film: Psycho (1960)
________________________________________________________

BUFFY, PŘEMOŽITELKA UPÍRŮ

akční, USA, 1997, 51%
Hrají: Sarah Michelle Gellar, Nicholas Brendon, Alyson Hannigan
Moje hodnocení: ****
Kde jsem: 5x12

Buffy je na první pohled obyčejná holka, která se od svých spolužáků liší tím, že je vyvolená pro boj s upíry. K tomu aby přeprala a zlikvidovala všechny démony potřebuje pomoc školního knihovníka Gilese, napraveného upíra Angela, nejlepší kamarádky Willow a kamaráda Alexe.


Seriál který sledoval snad každý teenager, když ho dávali ještě v televizi. Já jsem si řekla, že ho shlédnu postupně celý. Bohužel jsem se zasekla na páté sérii, protože nemůžu nikde na internetu najít další díly :( Každopádně Michelle je krásná a já děkuju za super upířinu v "dětství". 

Související seriál: Angel (1999)

_____________________________________________________________________

CASTLE NA ZABITÍ

krimi, USA, 2009, 77%
Hrají: Nathan Fillon, Stana Katic..
Moje hodnocení: ****
Kde jsem: 2x13

Rick Castle je lehkovážný spisovatel detektivních románů, který se tváří, že má vše, nač si vzpomene - od slávy přes peníze a samozřejmě skalní fanynky. S pověstí lamače dívčích srdcí jde ruku v ruce. Ve svém posledním románu zabil svou nejznámější postavu, díky které vstoupil do pomyslné síně slávy, a život pro něj začíná být pomalu nuda. Ta se rozplyne v okamžiku, kdy ho kontaktuje půvabná detektivka Kate Beckettová, aby ji pomohl při vyšetřování sérií vražd, které neznámý zabiják provádí přesně tak, jak jsou popsány v Nickových románech

Hodně dobrý seriál. Super oddechová detektivka. 

Podobné seriály: Můj přítel Monk (2002), Agentura Jasno (2006), Mentalista (2008), Ve službách FBI (2009), Anatomie lži (2009), Prozíravost (2012)
_______________________________________________________________________

CHIRURGOVÉ

drama, USA, 2005, 78%
Hrají: Ellen Pompeo, Patrick Dempsey, Sandra Oh, Justin Chambers...
Kde jsem: 2x12
Moje hodnocení: ****

Seznamte se. To je Meredith Greyová - mladá, úspěšná, krásná dívka. Před nedávnem dokončila medinu a nyní nastupuje jako začínající stážistka v Seattle Grace. Spolu se svými kamarády (Cristina, Alex,Izzie, George) překonává problémy, které ji začínající kariéra přináší a my sledujeme jejich boj o "přežití". 

Zbožňuju tento seriál! Meredith, Lizzie, George, Christina a Alex mi přirostli k srdci. Plno operací, vtipných a dojemných momentů. 

Podobné seriály: Pohotovost (1994), Nemocnice Chicago Hope (1994), Dr House (2004), Sestřička Jackie (2009)
___________________________________________________________________

DARIA

animovaný, USA, 1997, 83%
Kde jsem: 1x08
Moje hodnocení: ***

Seriál Daria je velice výstižné ztvárnění stupidity většiny žáků v amerických středních školách. Hlavní hrdinkou je introvertní intelektuálka Daria Morgendorfferová, která sice není oblíbená mezi svými spolužáky, avšak diváka spolehlivě rozesměje její suchý humor plný sarkasmu a ironie.

Animovaný seriál spíš pro dospělé. Co víc říct. 
_______________________________________________________________________

DEVIOUS MAIDS

komedie, USA, 2013, 76%
Kde jsem: 1x06
Moje hodnocení: ****

Pět ďábelských služebných z bohatých rodin Beverly Hills nemá problém po sobě i po svých zaměstnavatelích uklidit cokoliv. A to opravdu úplně cokoliv.

Drama propojené s komedií = paráda! Pro milovníky Zoufalých manželek je toto nutnost! Velmi povedený seriál ♥

Podobný seriál: Ally McBealová (1997), Zoufalé manželky (2004), Mistresses (2013), The Carrie Diarries (2013), V těle boubelky (2009), Ve znamení raka (2010)
____________________________________________________________________

DVA A PŮL CHLAPA

komedie, USA, 2003, 76%
Hrají: Charlie Sheen, Jon Cryer, Angus T. Jones...
Kde jsem: 2x08
Moje hodnocení: ****

Charlie je bohatý starý mládenec s domem na pláži, který s lehkostí dostane každou ženu. Jeho spokojený život v Malibu je ale narušen, když se k němu nastěhuje jeho bratr Alan, který se právě rozvádí. Alan navíc není sám - má osmiletého syna Jakea. A ten dá Charliemu teprve zabrat.

Viděla jsem v televizi pár dílů s Ashtonem - nebudu komentovat. U seriálu se vždy nasměju (ano, jsem teprv u druhé série, ale doteď jsem se smála u každého dílu). Charlie jako nenapravitelný sukničkář a jeho bratr Alan, kterému se všechno se*e tvoří úžasný kontrast. + další postavy Jake, Berta nebo jejich matka celý seriál perfektně doplňují. 

Podobný seriál: Plný dům (1987), Ženatý se závazky (1978), Krok za krokem (1991), Chlapi sobě (2004), Průměrňákovi (2009), Fuller house (2016), V dobrém i zlém (2006)
___________________________________________________________________

KRAVAŤÁCI

drama, USA, 2011, 88%
Hrají: Gabriel Macht, Patrick J. Adams, Rick Hoffman
Kde jsem: 2x08
Moje hodnocení: ****

Mike Ross má fotografickou paměť a je velmi inteligentní, přesto ale nikdy nedokončil školu. Je právě na útěku kvůli nezdařenému drogovému obchodu, když se shodou okolností připlete k výběrovému řízení na post spolupracovníka Harveyho Spectora, jednoho z nejlepších právníků na Manhattnu. Harvey najme Mika jako svého spolupracovníka, přestože jednou z podmínek přijetí je, aby uchazeč byl absolventem práv na Harvardu.

Pro ujasnění právničina není hlavním tématem seriálu jak se zdá. Je to směs intrik, kancelářských bojů a vztahů. Je to návykový a dynamický seriál. 

Podobné seriály: Advokáti (1997), Kauzy z Bostonu (2004), Dobrá manželka (2009), Žalobce a obhájce (2010), Obhájci (2010), Kauzy podle Kate (2011)
________________________________________________________________________

MAKING A MURDERER

dokumentární, 2015, USA, 93%
Kde jsem: 1x05
Moje hodnocení: *****

Steven Avery strávil 18 let ve vězení za znásilnění. Když je ale jeho případ znovu otevřen a přezkoumáno jeho DNA, zjistí policie, že Steven je nevinný. Po propuštění z vězení proto podává na vyšetřovatele žalobu. Making a Murderer je dokument, který sleduje osudy Averyho a jeho rodiny a nastiňuje, jak mohlo dojít k takovému selhání justice.

První co chci říct, že tento dokument je podle skutečné události. A ne, co se kdysi stalo. Ale děje se to právě teď v Americe. Podle mě tento dokument musí vidět každý. Už hned při první epizodě jsem si na internetu hledala další informace o tomto případu. Lži, korupce a ta strašlivá skutečnost. Jako diváka vás to šokuje tak, že nedokážete chápat jak se to může stát. Tohle je však jeden z mála případů, které se dostávají pomalu napovrch. Ještě to čtete? Už to máte sledovat.

_____________________________________________________________________

2 komentáře:

  1. Na Socky a Kravataky koukam taky,Buffy jsem videla celou a ne jednou.Dva a pul chlapa vidim sem tam nejaky dil,kdyz si serial pousti pritel.Bates uz me nejakou dobu laka,ale je tolik serialu a malo casu,ze kdovi,kdy se na nej dostanu a poslednim serialu slysim asi prvne,ale nalakal me.A i na Castla se mozna nekdy podivam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O posledním seriálu ví málo lidí. Popravě v mém okolí vůbec nikdo. Já jsem na to nalákala mamku a ta je z toho taky celá paf jako já. Moc doporučuju!

      Vymazat