úterý 23. srpna 2016

Moje oblíbené youtuberky/youtubeři


Ráda sleduju videa na youtubu. Někdy pro zábavu, někdy pro inspiraci a někdy z nudy. V odběrech mám opravdu hodně youtuberů, ale teď vám představím moje oblíbené na které se ráda dívám a mám je ráda. 

GET THE LOUK
Podle mě se Lucka umí nejlíp líčit, ze všech českých youtuberek. Tolik nápadů co ona má, to by mě ani nenapadlo. Má ráda všechny možné barvy a ráda s nimi experimentuje. Sem tam natočí nějaký vlog z cestování a to mě taky hodně baví.

ROTH WELLDEN
Za druhé pohlaví tu mám zástupce Rotha. Neuvěřitelně upřímný a bezprostřední týpek. Na letsplaye si dávám ještě načas, ale mám ráda jeho videa typu Reaguju na vaše videa nebo Reaguji na YTP. A Ask samozřejmě. Je to jeden z mála youtuberů, kterého si cením za to, že nechodí na sračky typu Cinetube apod. 

OLGA VAVŘINÍKOVÁ
Správná baba z Moravy kousek ode mě. Řekne na plnou hubu co si myslí o produktech a nese*e se s tím! Tak to má být, žádné reklamy. Navíc každé nákupy mají minimálně 20 minut. Tak co řešit. ♥


PETANGAMES
Sprostý, upřímný a zábavný Moravák. Můj nejoblíbenější youtuber snad už 5 let a kvůli němu jsem začala sledovat videa na youtube. Navíc videa se STN - nejlepší dvojka.

ANITTA BALL
Mladá hezká příjemná slečna. Baví mě její vlogy i různé hauly. A tím, že je strašně hezká, tak se na ni dobře kouká :) 


TESS CHRISTINE
Hrozně se mi líbí jak se obléká a ráda sleduji její vlogy z cest nebo normálně z NY, kde bydlí. + je krásná a s Patrickem tvoří krásný pár.


JUST ANN
Moc příjemná slečna, která si na nic nehraje. Točí takovou tu klasiku - nákupy, vlogy, tagy apod.


LILIAN VOSS
Tak tuto holku žeru snad nejvíc. Konečně je na youtube někdo upřímný a zábavný. Nemám slov. U této holky nevynechám žádné video. 


LETTERTOMYWARDROBE BY NATAL
Sympatická hezká holčina, která mě vždycky dostane svými úlovky ze sekáče (protože když já vkročím do sekáče, tak se mi nikdy nepoštěstí). Moc mě baví :)


TERRISPLANET
Příjemná slečna, která na mě působí hrozně uklidňujícím dojmem. Jen je škoda, že natáčí málo.


SHAAANXO
Nejkrásnější ženská na světě. Jak já jí závidím! Ona si může dát na obličej i bahno a bude krásná! Nejvíc miluju její swatche rtěnek ♥


VIOLENT LULLABY
Budu se opakovat, ale je to další sympatická holčina - proč bych taky sledovala nesympatické, že. Baví mě její videa, kde mluví o bydlení v Holandsku, oblíbencí apod. Je prostě suprová :)


KOVY
Kovy je nejlepší youtuber co se týče provedení vlogů (sestříhání, vtipné vložky, namluvení apod.). Strašně moc mě tento kluk baví :)


FATTY PILLOW
Tento týpek nebude asi oblíbený mezi všemi, ale já když mám špatnou náladu, tak si pustím jeho video. A je po špatné náladě. Hlavně když je to video s jeho mámou :D To je prostě bomba :D


HAGGY
Další kontroverzní týpek, kterého nemám tak úplně v oblibě. ALE musím vám sem dát video u kterého jsem se válela smíchy po podlaze. Není mi příjemné, že vydělává na tom, že si dělá srandu z ostatních youtuberů, ale toto video se vážně povedlo.


LILYLIKECOM
Slečna, která studuje v Nizozemsku na právnické škole a pravidelně vloguje na toto téma. Strašně mě to baví sledovat. Navíc je moc pěkná (zase - ne, nejsem na holky :D) a má úžasný styl oblékání. 


Toto byl jen výběr mých nejoblíbenějších youtuberů, sleduji jich víc např. PetraLovelyhair, Jirka Král, Gogo - taková ta klasika, ale moc je nemusím (divné co ? :D)
Určitě mi dejte vědět jací jsou vaši oblíbení youtubeři. 

Žádné komentáře:

Okomentovat