pondělí 22. srpna 2016

Starostlivost o tělo

Nejenom v zimě je starostlivost o tělo důležitá. V létě musíme tělo chránit před spálením od slunce, někdo trpí i přes léto suchou pokožkou a je potřeba ji hydratovat. Nesmíme opomenout vlasy, které trpí přes léto snad nejvíc. 

Zrovna teď používám sprchový gel od Nivea Waterlily & oil, který jsem chtěla už dlouho vyzkoušet. Nemám s ním žádný problém, voní hezky, svou konzistencí je osvěžující, drobné perly jsou příjemné a nevysouší. Cena se pohybuje kolem 40-50 kč. 

Jako tělové mléko právě používám Cocoa Indulging od Nivea. Už jsem na dně, ale můžu říct, že jsem s ním spokojená. Já jako největší milovník kakaového másla s vůní nemám vůbec problém. Toto mléko je určené pro suchou pokožku a já ho používám už od zimy a musím říct, že pokožku zhydratuje tak jak má. Opravdu mi přijde, že je ta pokožka po nanesení vyživená a uvolněná. 

No a protože mi to tělové mléko Nivea dochází, tak jsem si v Lidlu pořídila toto voňavé kokosové tělové mléko Coco bahama od Cien. Ještě jsem ho nepoužila, takže vám zatím k němu nic neřeknu.

Zkusila jsem tělový krém od Dove Derma Spa goodnes. Bohužel s ním nejsem spokojená, protože po nanesení jsem měla mastný film snad ještě druhý den. Všechno se na mě lepilo, vůbec se to nevsáklo, jako hrůza. Vůně je příjemná, konzistence taky, ale bohužel do tohoto krému už nehrábnu.

Mask of Magnaminty od Lush je moje láska, kterou používám na obličej. Fíha, už dlouho jsem ho neměla. Měla bych to napravit. Po této masce můžu říct, že je můj obličej opravdu čistý, jak maska slibuje. Vyčistí zanesené póry, voní příjemně mentolově, snadno se nanáší (i když to smývání je vopruz) a ty peníze za to opravdu stojí. Já mám tuším tu největší verzi a mám ji od Vánoc a vydržela mi doteď. 

Nuxe Huile Prodigieuse OR multifunkční suchý olej se třpytkami můžete vidět, že už mám téměř dopoužívaný. Co k tomu říct, nanesu vždy po sprše, navíc tato varianta se třpytkami se hodí nejvíc na léto, kdy chcete podpořit opálenou pokožku. Účinků a způsobů používání je milion, ty vám sem vypisovat nebudu, najdete je třeba na parfums.cz

Další multifunkční věc je Bambucké máslo. To je můj poklad. Využijte ho jak chcete. Vmasírovat do vlasů, namazat si s ním tělo nebo obličej, použít při vaření, dá se použít na strie a jizvy atd. Já ho teda používám na obličej, vždycky si ho nanesu na noc. A dá se použít i při masírování :) A když mám chuť, tak ho jenom tak čuchám protože to je slast :D. Koupila jsem ho zde

Poslední věc, co vám představím, je olej na vlasy od Balea Oil Repair. Už tam mám zbytek, takže se budu muset poohlédnout po jinším. Co k němu říct. Obyčejný olej do vlasů, nedějou se však žádné zázraky. Neurazí, nenadchne. 

3 komentáře:

  1. Niveu tělové mléko mám také, ale jiný typ.:) s Balea olejem na vlasy jsem spokojená, je super:) mně vlasy vylepšuje:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Po prvom produkte som pokukovala už veľmi dlho, možno si ho konečne zakúpim! A ten telový olej od Nuxe je neskutočný (・∀・)

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  3. Já Niveu miluju, je to moje stálice :) A Mask of Magnaminty! och! moje láska asi jako celý Lush! :))

    Style Solution fashion blog
    Zvu tě na mou giveaway o Bourjois rtěnky Velvet :)

    OdpovědětVymazat