pátek 19. srpna 2016

Levné drogerkové poklady

Drogerie nabízejí poklady, které mě učarovaly. Navíc cena je nízká, takže koupí těchto věcí vaše peněženka nebude plakat. V dnešním článku vám představím moje poklady které doma střežím jako oko v hlavě. I když produkty už asi budete znát, není na chybu si je připomenout. Navíc je dost možné že bude další díl tohoto článku, protože si myslím, že to nejsou jediné poklady které drogerie ukrývá. 

Tak jako první musím zmínit konturovací tužky na rty od Essence. Výdrž je perfektní, mě vydrží celý den, nerozmazává se a drží pěkně na místě. Výběr barev je velký, cena je příjemná - tuším kolem 30kč. Já mám doma odstín 05 soft berry a a 06 satin mauve. 
 


 Lak od s-he jsem koupila v Dm drogerii, kde byla ve výprodeji za 15 korun. Barva je nádherná! Nevím jestli to jde z fotky dobře poznat, ale je metalický petrolejový. Za 15kč taková krásná barva, který vydrží hodně dlouho, štěteček je přiměřeně velký a s odlakováním taky nemám problém. Vlastním odstín 311. 

Další poklad ze sekce laků je tento lila lak od essence a já laky od essence mám moc ráda. Velká škála barev, většinou bývají ve slevě, velký štěteček a dlouhá výdrž. Mám odstín 190 a 050 z metalické kolekce a kupovala jsem je za 30kč. 

Voňavka C-THRU je můj největší poklad, protože ta vůně..... ACH. Ano, výdrž nic moc, ale mě vůbec nevadí to na sebe pořád stříkat :D Ta vůně je nepopsatelně svěží a trochu sladká. Ve slevě za 99 a takové velké množství? No hned jsem si vzala dvě :D Opravdu je to poklad. Není na škodu mezi těmi parfémy za tisícovky mít i jednu z drogerie za směšných 99 korun, která se jim vůní vyrovná.

Moje záchrana. Můj hrdina. Můj nejoblíbenější korektor Camouflage cream od Catrice znají asi všichni. Je to největší zázrak jaký doma mám. Tuším že v Rossmanu stojí 80-90 kč? Bohužel málokdy se stane, že mají můj odstín (nejsvětlejší) :/ Ale podle toho jde vidět že je oblíbencem i jiných holek. Zamaskuje cokoliv co si vyberete. Kruhy pod očima, akné, začervenalé místa.. Už mě nic nenapadá :D prostě je to borec a já si ho budu kupovat pořád a pořád a pořád!

Známý pudr od NYC jsem musela zkusit i já. A i mě si naprosto dostal. Jako pardon ale pudr za 80 (ve slevě 60) který se mi z obličeje nehne a pěkně ji zmatní? Představuji vám Smooth Skin Pressed Face Powder od Catrice (hrozný název). Můžete vidět že já ho doopravdy často používám. Vyzkoušela jsem hodně pudrů (Stay Matte - Rimmel, krajkový a minerální od Dermacolu, Mattitude - Astor atd..) ale žádný na mou mastnou pleť nesedl tak dobře jako právě tento od NYC. Tleskám.

Moc se budu těšit na vaše komentáře, který levný poklad z drogerie máte doma vy :) 

1 komentář:

  1. Pekný článok. Liplinery od Essence mám veľmi rada. Ten lila lak vyzerá super. Presne nejaký taký v poslednú dobu zháňam.

    Pozývam ťa na moju giveaway.
    NINAVE|GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat