středa 19. dubna 2017

BOOK TAG


1. Máš doma určité místo na čtení?
V kuchyni, venku na zahradě a v posteli. V podstatě je mi uplně jedno kde jsem, hlavně že mám knihu u sebe. Hlavně vyplňuju nudu, když čekám na autobus. Nebo ještě ráda čtu ve vlaku :)

2. Záložka nebo náhodný kus papíru?
Pokud mám ještě záložku, tak použiju radši záložku, ale pokud už nemám možnost, tak musím použít co je po ruce :/ Co se dá dělat.

3. Můžeš přestat číst kde chceš, nebo musíš dokončit kapitolu?
Razím heslo, že musím dokončit kapitolu. Bohužel, existují knížky (třeba teď co čtu knihu Grey), že mě ta kniha nebaví ani dočíst do konce kapitoly a zavřu ji hned po první stránce.

4. Jíš nebo čteš během čtení?
Rozhodně je to pro mě oživení si sednout s kávou a nějakým občerstvením k dobré knížce!

5. Můžeš číst při poslouchání hudby nebo při puštěné televizi?
Poslouchat hudbu ano. Ne přímo písničky, kde se zpívá, ale třeba soudntracky z filmu mám speciálně stahnuté kvůli čtení knížek. Doporučuji na Spotify si najít Soundtrack for reading.. nebo tak nějak se to jmenuje. Určitě je tam víc playlistů ke čtení knížek a to je paráda :) Ale nemůžu číst knížku, když je puštěná televize. To prostě nejde. Nemůžu se soustředit. 

6. Jedna kniha nebo všechny najednou?
Lepší je číst jednu a pořádně, protože ji budete mít rychleji přečtenou. Aspoň já se o to teď snažím. 

7. Čtení potichu nebo nahlas?
Nahlas čtu jenom příteli, kterému to dělá dobře když usíná (:D jak malé děcko). Ale jinak snad nikdy nečtu nahlas.

8. Přeskakuješ stránky?
U knih které mě absolutně nebaví a hledám, kde mě to chytne (Grey).

9. Píšeš do knih?
Proč bych to dělala?

10. Jakou knihu máš rozečtenou a jakou se chystáš číst?
Rozečtenou mám knihu Grey (hrůza děs). A chystám se číst The Son od Nesba - musím si spravit chuť :P

11. Jak nacházíš nové knihy na čtení?
Většinou přes doporučení bookyoutuberek nebo mě nějaká prostě zaujme v knihkupectví. Nebo sahám po autorovi, kterého už mám ozkoušeného (to zní divně). 

12. Kdy jsi začala číst?
Snad od 2. třídy nebo 1. ? Vím že ve třetí třídě jsem vyhrála soutěž o největšího knihomola, takže jsem musela aspoň rok trénovat :D

13. Jak často si kupuješ knihy?
Kupuju si knihy, které vím že budou dobré. Buď vsázím na dobré recenze nebo oblíbené autory. Jinak si knihy stahuju, nejsem bohužel milionář. Jo a teda abych odpověděla na otázku - většinou si udělám radost  k narozeninám, svátku nebo na Vánoce.

14. Jak často se podíváš na poslední stránku knihy?
Nikdy! Proboha.

Žádné komentáře:

Okomentovat