neděle 14. srpna 2016

Get unready with me!

Dneska vám chci představit otravné produkty které se mnou tráví celý večer. Říkám otravné protože mě odličování absolutně nebaví, ale celý ten rituál je nutný, co si budeme povídat. 


__________________________________________________

Jako první si logicky odlíčím obličej. Používám toto odličovací mléko od Garnier. Pleť je po něm čistá a hydratovaná. Jsem s ním moc spokojená. V drogerii ji najdete kolem 80kč. 

Po odlíčení si vyčistím pleť gelem s kartáčkem od Garnier. Mám ho krátce, takže ještě nemůžu posoudit účinnost. Pleť vyčistí a černých teček a pórů mám taky méně. V drogerii seženete cca za 150kč. 

Po vyčištění aplikuju tuto čistící pleťovou vodu pro problematickou pleť Balea. Tento produkt mám teprv týden, ale jsem s ním moc spokojená. Hned po nanesení na pleť cítíte, že to s vaší pletí už něco dělá. V drogerii seženete za cca 40kč. 

¨
A už nastává čas krému. Právě jsem dopoužívala krém od La roche-posay Effaclar, který je na problematickou pleť. Bohužel mi vůbec nepomohl a zbytečně jsem vyhodila 400kč. Navíc mi zmizel ani ne po měsíci, což se mi u krému ještě nikdy nestalo že by mi tak rychle zmizl. Takže tohoto fešáka si už nekoupím

Prvním jsem si chtěla koupit krém od Ryoru, nakonec jsem sáhla po krému od Floré s výtažkem aloe vera a mořskými řasami. Krém je hutnější a pleť zhydratuje, stačí ho jen troška a pěkně voní. Nic od něj neočekávám protože stál 99kč, ale jsem s ním spokojená víc než s tím Effaclar. 

Ještě nanesu antiakné roll on od Ryoru na místa které to potřebujou. Místo vysuší, ale upřímně nic moc. V rossmanu ho seženete cca za 60kč. 

Protože mi bohužel antiakné roll on od Ryoru nepomáhá, sáhla jsem po Sudocremu a to je zázrak, Nanáším si ho na noc a ráno jde vidět rozdíl, akné je vysušené a ne tak viditelné. Doporučuju všem co trpí akné, tak jako já :( Soucítím s vámi. 

No a nesmím zapomenout na rty. Na noc nanesu velkou vrstvu balzámu Baby lips s příchutí Mint Fresh. Toto je jediný Baby lips, který ty rty opravdu léčí. Hned po nanesní už cítíte jak vám ty rty "pálí". 

A to je vše. Určitě mi napište které produkty používáte vy :) 

1 komentář:

  1. Baby Lips nemám rada, ale tento si musím kúpiť, keď lieči! :)
    http://katherinemargitanova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat