sobota 13. srpna 2016

Moje oblíbené seriály - 2. část

ODLOŽENÉ PŘÍPADY

krimi, USA, 2003, 74%
Hrají: Kathryn Morris...
Kde jsem: 1x11
Moje hodnocení: ****

Tvrdohlavá a důmyslná detektivka Lilly Rush se specializuje na případy vražd, které nikdy nebyly vyřešeny a nyní třeba i celé roky leží bez povšimnutí v policejních archivech. 

Pecková kriminálka! Vůbec se mi to neokouká a můžu se dívat na další a další díly, protože každý díl je v něčem zajímavý a upoutá vás svým příběhem. Každý díl mě buď znepokojí nebo rozesmutní. Miluju ty retrospektivní chvilky, které jsou doplněny výbornou hudbou. Honem si ho běžte pustit :)

Podobné seriály: Myšlenky zločince(2005), Beze stopy(2002)

_____________________________________________________________________

ONE TREE HILL

drama, USA, 2003, 77%
Hrají: James Lafferty, Chad Michael Murray, Sophia Bush...
Kde jsem: 3x15
Moje hodnocení: ****

Seriál o partě středoškoláků, kteří jsou si zpočátku dost vzdálení. Ve středu dění jsou bratři Scottové - Lucas a Nathan, mající společného otce a životní lásku - basketbal. Na střední škole se setkávají nejdříve jako rivalové nejen co se týče pozice v týmu Tree Hill Ravens, ale i v lásce. 


Super oddechovka na nudné večery. Na teen seriál moc dobrý! 

Podobné seriály: Hvězdy týmu(2003)
_________________________________________________________

PERNÍKOVÝ TÁTA

drama, USA, 2008, 92%
Hrají: Bryan Cranston, Aaron Paul, Anna Gun...
Kde jsem: 3x06
Moje hodnocení: ****

Walter White je středoškolským učitelem chemie a po jedné nehodě se dozvídá, že má rakovinu plic v pokročilém a neoperovatelném stádiu. Celá jeho rodina je touto zprávou zasažena, ale Walter má na mysli jen jediné. Musí pro svého postiženého syna a ženu s dítětem na cestě zajistit co nejvíce peníze, aby po jeho smrti nemuseli strádat. Rozhodne se využít svých znalostí chemie a dá se na kriminální dráhu. Společně s jedním ze svých studentů, s Jessem Pinkmanem, začnou vyrábět pervitin a následně ho i na vlastní pěst prodávat.

Seriál který pěkně vyplňuje volný čas, ale chápu že toto není šálek kávy pro každého. Jesse (Aaron) mi přirostl k srdci ♥

Související seriál: Volejte Saulovi(2015)
Podobné seriály: Tráva(2005)

__________________________________________________________________________

PŘÁTELÉ

komedie, USA, 1994, 88%
Hrají: Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Courtney Cox, David Schwimmer, Jennifer Aniston, Matthew Perry..
Kde jsem: 10x08
Moje hodnocení: *****

Šestice blízkých přátel žijících v New Yorku prožívá radosti i starosti života. Zažívají velké lásky, románky a milostná zklamání. Pracovní úspěchy i kariérní nezdary...

Klasika všech klasik. Na jeden díl se můžu dívat dvacetkrát a stejně se u toho budu bavit jako při prvním zhlédnutí. Miluju tento seriál.

Související seriál: Joey(2004)
Podobné seriály: Will a Grace(1998), Párování(2000), Svádění(2003), Jak jsem poznal vaši matku(2005), Pravidla zasnoubení(2007)
_________________________________________________________________________

PŘÍPADY 1. ODDĚLENÍ

krimi, Česko, 2014, 86%
Hrají: Ondřej Vetchý, Bolek Polívka, Filip Blažek, Miroslav Vladyka
Kde jsem: zhlédnuté obě dvě série
Moje hodnocení: ****

Případy 1. oddělení je kriminální seriál inspirovaný 14 skutečnými případy, které řešili po roce 1989 policisté oddělení vražd na území Prahy. 1. oddělení je elitní útvar, který v posledních letech dosahuje objasněnosti trestných činů okolo 95 %. Jeho příslušníci zasahují, dojde-li k vraždě, pokusu o vraždu, těžkému ublížení na zdraví s následkem smrti nebo dalším nejzávažnějším zločinům.

Asi jediný povedený kriminální seriál z české televize. ČT umí. Mě se hlavně líbila inspirace skutečnými případy. 
_____________________________________________________

SCREAM QUEENS

komedie, USA, 2015, 69%
Hrají: Emma Roberts, Jamie Lee Curtis, Lea Michele..
Kde jsem: 1x08
Moje hodnocení: ****

Seriál se zaměřuje na sesterství Kappa na Wallacské univerzitě, které vede Chanel Oberin. Sesterství však ohrožuje děkanka Cathy Munsch, která jej chce zrušit. Nastávající události zavedou postavy o 20 let zpět k tajemné vraždě na univerzitě a spolu s odhalením tajemství o vraždě se vrací i Červený ďábel.

Pro milovníky hororu a tudíž i klasických hororových klišé a stereotypů je tento seriál nutnost. Scream Queens je parodie na všechny hororové prvky (na chování postav ve vypjaté situaci, překvapivé zvraty..) Geniální humor, který je vytvářen monology/dialogy, které jako by vypadly z nějakého hororu z 80. let.
__________________________________________________________________________

SKINS

drama, VB, 2007, 85%
Hrají: Kaya Scodelario, Jack O'Connell, Nicholas Hoult..
Kde jsem: zhlédnuté všechny série - poslední sérii nepočítám
Moje hodnocení: *****

Komediální teen drama pojednávající o životech puberťáků žijících v anglickém Bristolu, kteří se snaží poprat se životem, jak nejlépe dovedou.

5 hvězdiček první tři série. Effy, Chris a Cook naprosto boží postavy. Jeden z nejlepších seriálů na světě. 

Podobné seriály: Slide(2011), Girls(2012)
_______________________________________________________________________

SUPER DRBNA

drama, USA, 2007, 62%
Hrají: Blake Lively, Penn Badgley, Ed Westwick, Leighton Meester, Chace Crawford, Kelly Rutherford..
Kde jsem: zhlédnuté všechny série(min 2x)
Moje hodnocení: *****

Do města se vrací Serena van der Woodsenová, která před časem bez rozloučení odjela do internátní školy. Hned po příjezdu začíná tušit, že vše nezůstalo při starém.

Není to umělecké dílo, ale pro mě to je guilty pleasure. Pokud si potrpíte na intrikách, prohazování partnerů mezi sebou a New Yorku - je tento seriál pro vás. Navíc na všechny postavy se krásně kouká (od třetí série nemůžu odtrhnout zrak z Chucka Basse). XOXO GOSSIP GIRL ♥

Podobné seriály: Melrose Place(1992), O.C. (2003)
_________________________________________________________________________

TAKOVÁ MODERNÍ RODINKA

komedie, USA, 2009, 80%
Hrají: Ed O'Neill, Sofia Vergara, Julie Bowen, Ty Burrell...
Kde jsem: 3x09
Moje hodnocení: ****

Americký komediální seriál nám představuje novodobý rodinný klan, v jehož čele stojí šedesátník Jay Pritchett se svou novou mladou manželkou a vyženěným synkem, Jayova dospělá dcera se třemi potomky a syn, který se svým partnerem právě adoptoval dítě.

2 homosexuálové s adoptovanou malou asiatkou + děda co má za manželku krásnou mladou kolumbijku a přechytralého syna + rodiče a 3 děti, kde si nejsem někdy jistá kdo jsou tady rodiče.. Geniální seriál, kde nechybí velké porce humoru!

Podobné seriály: Dva a půl chlapa(2003), Millerovi(2013)
________________________________________________________

THE KILLING

krimi, USA, 2011, 86%
Hrají: Mireille Enos, Joel Kinnaman..
Kde jsem: zhlédnuta první série 
Moje hodnocení: *****

Příběh vyšetřovatelů přidělených k případu, pozůstalých a podezřelých. V příběhu, který je zasazen do Seattlu, se odhaluje místní politika a zapojení politiky do celého případu. Jak příběh plyne, začíná být jasné, že neexistují žádné náhody. Každý má nějaká svá tajemství a i když si všichni myslí, že je po všem, jejich minulost je neustále dohání.

Hodnotím první řadu. Druhá mě nebavila a příběh mě nezaujal tak, jak u první řady. 1 řada = jeden případ. Rosie byla moje srdeční záležitost a její případ mě dostal na plné čáře. Je to emotivní, hluboké, tajuplné a zapletené, že už při prvním dílu víte, že potřebujete vidět další. 
_________________________________________________________________________

ZLATÁ SEDMDESÁTÁ

komedie, USA, 1998, 80%
Hrají: Topher Grace, Mila Kunis, Ashton Kutcher..
Kde jsem: 2x14
Moje hodnocení: *****

Eric, Donna, Fez, Jackie, Michael a Steven, které spojují radosti a strasti dospívání, bydlí v Point Place ve Wisconsinu. Píše se rok 1976 a parta teenagerů tu společně prožívá celou řadu zábavných dobrodružství i malérů.

Naprosto bezchybný retro seriál, který patří k nejlepším americkým sitcomům! Podle obsazení můžete poznat dnes už známé hollywoodské herce, ale pro ně to byl start herecké kariéry. Jednotlivé postavy si zamilujete. + hudba, móda a životní styl 70. let. 
________________________________________________________________________

MISFITS

komedie, VB, 2009, 84%
Hrají: Iwan Rheon, Antonia Thomas, Lauren Socha, Robert Sheehan..
Kde jsem: zhlédnuté všechny série - poslední 2 byly pěkně na ho*no, nedoporučuju(nas*ali mě)
Moje hodnocení: *****(první tři série)

 Alisha, Curtis, Kelly, Nathan a Simon se nedobrovolně sešli při výkonu veřejně prospěšných prací za prohřešky, které ve své minulosti napáchali. Jednoho dne je však zastihne nejpodivnější meteorologická událost v historii Velké Británie, která v nich zanechá zvláštní schopnosti.

Co na to říct? Bomba! Druhá série ještě lepší. U třetí mi chyběl Nathan :( a další nekomentuju.. Jinak jeden z nejlepších seriálů :)
_________________________________________________________________________

THE WALKING DEAD

horor, USA, 2010, 80%
Hrají: Andrew Lincoln, Norman Reedus, Steven Yeun..
Kde jsem: 6x14
Moje hodnocení: ****

Živí mrtví zachycují příběh skupinky lidí, kteří přežili virovou epidemii, jež změnila většinu lidstva v agresivní zombie. Pod vedením Ricka, který byl ve starém světě policistou, cestují americkou Georgií a snaží se najít nový bezpečný domov. Čím je situace zoufalejší, tím je jejich vůle přežít silnější. Jsou ochotni udělat téměř cokoli, aby zůstali naživu.

Zajímavý seriál, který nemůžu přestat sledovat. Každopádně pro mě byla nejlepší série s guvernérem. 

Podobné seriály: Dead Set(2008), Z Nation (2014)
______________________________________________________

Do komentářů mi napište váš nejoblíbenější seriál ať se můžu inspirovat :)

2 komentáře:

  1. Misfits a Skins jsem sledovala hodně ráda a TWD je taky super, už se těším na novou sérii! :) No a Přátelé, klasika, na kterou člověk může koukat pořád dokola :) Já jinak zbožňuju ještě Grey's Anatomy a Game of Thrones :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  2. Takovou moderní rodinku jsem si poslední dobou moc oblíbila, je to vážně skvělý oddychový seriál :) Na Přátele jsem se dívala dřív, teď už jsem si je hodně dlouho nepustila. Zbytek seriálů vůbec neznám, ale to bude možná tím, že na seriály se obecně moc nedívám :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat