čtvrtek 11. srpna 2016

Swatch matných AVON rtěnek

Matné rtěnky od Avonu mám moc ráda, a protože mám celkem dost vzorků, rozhodla jsem se vám je předvést na mě. Rtěnky se velmi dobře nanáší, příjemně voní a jsou lehce krémové. Obaly jsou krásné a výběr odstínů je velký, takže Avon matné rtěnky můžu jen doporučit :)


Odstín vibrant melon je směs korálové a neonové. 


___________________________________________________


Odstín posh petal je hodně světlý a zvýrazňuje nedokonalosti na rtech. Na mě je moc světlý a celkově ta barva mi bohužel nesluší. 
__________________________________________________


Pure pink je jeden z mých nejoblíbenějších odstínů. Přirovnala bych to k pastelově růžové barvě. 
___________________________________________________


Odstín ravishing rose ja šťavnatá červenorůžová barvička. 
_____________________________________________________


Ruby kiss jak už z názvu napovídá je rubínová červená, kapku tmavší než ravishing rose. 
___________________________________________________


Peach flatters je pastelová korálová ikdyž na fotce ta barva vůbec tak nevypadá :/
___________________________________________________


K mým oblíbeným patří i Adoring love. Ani nevím jak tuto barvičku popsat. Růžovo malinová barva asi :D
____________________________________________________


Ideal lilac mám taky moc ráda. Lila barvu asi poznáte už z fotky :D
__________________________________________________


Zde si můžete prohlédnout swatche na ruce všech mých matných Avon rtěnek. 

Určitě mi dejte vědět jestli máte nějakou matnou rtěnku od Avonu nebo si ji chystáte pořídit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat