úterý 16. srpna 2016

Knižní prázdninový TAG

1. Čteš o prázdninách víc nebo míň?
Určitě víc. Teď jsem 4 roky trpěla na těžké střední škole, kde jsem neměla čas na čtení, takže po čtyřech letech se konečně znovu pouštím do čtení a jenom za toto léto jsem přečetla na můj poměr celkem dost knížek a určitě s tím hodlám pokračovat. 

2. Jakou knihu si spojíš s prázdninami?
Vzpomněla jsem si na Školu noci, tuším třetí díl asi. Seděla jsem na pláži a zažrala jsem se do toho tak, že jsem ani do moře nešla. Dokonce jsem se do toho vžila tak, že jsem z toho byla absolutně mimo. 

3. Kolik knih jsi schopná si vzít na dovolenou?
Tento rok jsem na to vyzrála a natáhla jsem si knížky do tabletu. Jinak jsem si brala 1-2. Ale teď na dovolené stejně nebyl čas, takže jsem přečetla jen jednu. 

4. Čteš o prázdninách povinnou četbu?
Díky bohu jsem teď ukončila střední školu, takže se žádná povinná četba nekoná. Povinnou četbu chápu tak že mě do toho někdo nutí a budu to muset vědět skrz test, zkoušení apod. Ale když už mám po maturitě a nikdo mě do toho nenutí, tak si nějakou tu klasiku klidně přečtu. Teď mám v plánu např. Evžen Oněgin, Spalovač mrtvol nebo Zločin a trest.

5. Preferuješ klasické papírové knihy nebo e-knihy?
Rozhodně mám radši papírové knihy, kdy listuju knížkou, cítím tu vůni papíru atd. Ale bohužel nejsem milionář a chci si přečíst hodně knížek, takže pokud je dotyčná kniha dostupná ke stažení tak si ji stáhnu. Ale knihy od oblíbených spisovatelů (Jo Nesbo, Gillian Flynn) nebo knihy označené jako bestsellery a které by mi mohly sednout (Farma, Dívka ve vlaku) si kupuju do sbírky. 

6. Jakou knihu by jsi nejraději viděla zfilmovanou?
Hmm, tak teď musím popřemýšlet. Nedávno jsem se dozvěděla že budou zfilmované moje oblíbené Ostré předměty, a to dokonce formou seriálu. Bomba. Takže co bych chtěla vidět další zfilmované? Možná bych ráda viděla Školu noci, abych si to zrekapitulovala a připomněla. Ale bojím se že z těch moc knih by ten film stáhli až by z toho nic nezbylo. No a určitě bych ráda viděla zfilmovanou knihu Farma a knihu Prokletí. A samozřejmě knihu Sněhulák, ale to jsem zaznamenala na ČSFD, že už se film Sněhulák chystá, to jsem moc natěšená.

7. Kdyby jsi měla možnost prožít jeden den s filmovou postavou, která by to byla?
Nad odpovědí se ani nemusím zamýšlet. S Harry Potterem. Co bych dala aspoň za jeden den v Bradavicích, prožít den v kouzelnickém světě. Navštívit Prasinky, podívat se na výuky všech předmětů.. Aaaaa, prosím. 

8. Které místo z knih by jsi nejradši navštívila?
Viz otázka č. 7 - BRADAVICE ♥

1 komentář:

  1. Jakmile jsem za sebou měla poslední maturitní zkoušku, tak jsem se pustila do čtení. Ačkoliv teda musím přiznat, že i během mého "učení" jsem si nemohla pomoct :D Ale teď, když mám konečně čas, tak čtu jako divá. Na střední mi to strašně chybělo :)

    Se Školou noci mám stejný pocit, bylo by fajn to vidět jako film, jenže je zhruba 11 nebo 12 knížek a nejspíš by to nedělalo dobrotu :/

    A Harry Potter ♥ K tomu není třeba slov.

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat